W celu zapewnienia wysokiego poziomu usług, w razie awarii mają Państwo możliwość zgłoszenia usterki technicznej do Lokalnego Serwisu Technicznego sieci TELGAM S.A. Oddział Wrocław.
Przed zgłoszeniem usterki bardzo prosimy o sprawdzenie, czy urządzenia są włączone prawidłowo do zasilania i okablowania, ponieważ nieuzasadnione zgłoszenia i wizyty serwisantów są płatne.
Zgłoszenie usterki przyjmujemy pod numerami: +48 57 97 00001 od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-16.30.
Drogą elektroniczną non stop na adres: biuro@wroclaw.telgam.pl
Proces rozpatrywania usterek odbywa się trzy etapowo:
Odbieramy informacje o uszkodzeniu, zapisujemy ją w bazie uszkodzeń, podejmujemy zdalne działania naprawcze.
Wysyłamy Lokalny Serwis Techniczny na miejsce w celu usunięcia uszkodzenia i przywrócenia usług.
Potwierdzamy usunięcie uszkodzenia przez kontakt z Klientem.
Accessibility Toolbar
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda